“Όμως, αυτή η πλευρά δεν πονάει όταν κάνω αποκατασταση”! Ακριβώς. Τώρα καταλαβαίνετε τι ακριβώς θέλω να πω με αυτό. Το σώμα είναι μία ενιαία μονάδα που επηρεάζεται ολικά και όχι μόνο στην πλευρά που νιώθετε ότι πονάτε.

Μπορεί να βοηθήσει. Ίσως όχι. Ο μόνος τρόπος να το ξέρεις είναι αν το δοκιμάσεις. Εάν βοηθάει αυτό σημαίνει ότι το χρειάζεστε. Εάν δεν βοηθάει αυτό σημαίνει ότι δεν το κάνατε. Μην το σκεφτείτε υπερβολικά.

Ο πόνος σας λέει μόνο ότι υπάρχει ένα πρόβλημα που δεν σας λέει τι ή πού είναι. Ο πόνος είναι ένα αίτημα αλλαγής. Γι ‘αυτό αλλάξτε πού κοιτάζετε και πού / πώς κινείστε.

Αποκατασταση μέσω ερμηνείας πόνου

Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορεί αυτό να είναι χρήσιμο, αλλά ας δώσουμε τρεις:

1. ✔️ Αποκτάτε εμπιστοσύνη στην κίνηση των μερών του σώματος που δεν πονάνε τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν να θυμηθείτε πόσο μεγάλο μέρος του σώματός σας λειτουργεί χωρίς πόνο. Αυτό σε ενθαρρύνει να κινηθείς

2. ✔️ Αυξάνετε τη ροή του αίματος και την παροχή οξυγόνου παντού στο σώμα και όχι μόνο από την πλευρά που κινείται. Το αίμα θεραπεύει πράγματα

3. ✔️ Όταν μετακινείτε τη μη οδυνηρή πλευρά πρέπει να σταθεροποιήσετε με την οδυνηρή. Και η σταθερότητα τροφοδοτεί την ασφάλεια και η ασφάλεια τροφοδοτεί τη θεραπεία. Στην πραγματικότητα κινείτε την οδυνηρή πλευρά έναν τόνο που απλά δεν την αισθάνεστε γιατί είναι αντανακλαστική. Αυτό γίνεται χωρίς σκέψη. Βγαίνει από τον δικό σας τρόπο και από το κεφάλι σας.

Εκείνοι με χρόνιο πόνο συχνά φοβούνται να κινηθούν. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κινηθείτε χωρίς να συνειδητοποιήσετε ότι κινείστε και να προχωρήσετε την αποκατασταση.

Παράδειγμα:

Ο αριστερός ώμος πονάει. Σταθείτε στο αριστερό πόδι και περιστρέψτε το δεξί χέρι και το δεξί πόδι παντού. Τώρα επιστρέψτε και μετακινήστε αργά την αριστερή πλευρά. Τώρα μετακινήστε τις δύο πλευρές μαζί. Αυτό το λέμε περπάτημα.

Μπορείτε να συνοψίσετε όλη αυτή την εξήγηση σε μια πρόταση από την Ida Rolf «Όπου νομίζετε ότι είναι, δεν είναι.» Έξυπνη κυρία.